Хід роботи:Учням пропонується
прочитати (прослухати) якості і оцінити наскільки відсотків зазначена якість
характеризує його.
Інструкція: Прочитай уважно якості, які зазначені ліворуч над шкалою. Подумай, на
скільки відсотків зазначена якість характеризує тебе. Рівень кожної якості
можна умовно зобразити горизонтальною лінією, ліва позначка «0» якої буде
символізувати низький відсоток особистісної якості, а позначка «100» найвищий.
На кожній лінії
знаком (Х) відзначте, як ви оцінюєте розвиток у себе цієї якості.
ДОБРОТА
0 25% 50% 75% 100%
ЛЮДЯНІСТЬ
0 25% 50% 75% 100%
ЧЕСНІСТЬ
0 25% 50% 75% 100%
СПРАВЕДЛИВІСТЬ
0 25% 50% 75% 100%
ОБОВ”ЯЗКОВІСТЬ
0 25% 50% 75% 100%
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
0 25% 50% 75% 100%
ПОРЯДНІСТЬ
0 25% 50% 75% 100%
ГІДНІСТЬ
0 25% 50% 75% 100%
ПРИВІТНІСТЬ
0 25% 50% 75% 100%
ЧУЙНІСТЬ
0 25% 50% 75% 100%

Цікава методика! Обов'язково скористаюсь!
ВідповістиВидалитиЦя методика допомогає класному керівникові, а також адміністрації навчального закладу визначити показники усвідомлення у школярів загальнолюдських моральних духовних цінностей, моральної свідомості.
ВідповістиВидалити