ВІЗИТКА
Фільм (пісочна анімація) «Історія школи»
Ведучий: За новими критеріями оцінювання роботи закладу експертиза починається з
публічної презентації.
З напрямками
роботи міської влади зі створення в навчальних закладах міста належних умов для
надання якісних освітніх послуг ознайомить присутніх начальник відділу освіти і
науки Нікопольської міської ради ___________________________________
- Будь ласка, ________________________________!
(ІНФОРМАЦІЯ)
- Дякуємо, ________________________!
Ведучий: Школо моя, радість моя,
невпізнанною зробили тебе роки … Та все ж ти така рідна, світла, дорога. Бо ти
– колиска, ти – гавань, ти – рідний дім великої дружньої сім’ї. Повернімося у
той далекий 1953 рік. У тихому, затишному куточку, піднеслася ти над землею,
оточена ще зовсім юними, тендітними деревами. І потекли дзвінким, веселим
потоком до тебе вони, твої перші учні.
Сьогодні твої
коридори ніби ширші, а класи – світліші. Та так воно дійсно і є, бо тут все
по-новому: і інтер’єр, і дух новітніх технологій, і комп’ютерний клас, і
бібліотека, і медичний кабінет, і спортзал. Одне тільки тут залишилося таким,
як і майже 63 роки тому: великий, дружний, працьовитий і творчо мислячий
колектив учителів, батьків і учнів. Це – сім’я, у якої і радощі, і невдачі –
навпіл. Це колектив-шукач, який прагне до всього нового, прогресивного. Це
уроки й свята, це олімпіади й конкурси, це вечори й екскурсії.
Сьогодні ми можемо з гордістю
сказати, що за всі роки існування школи, в її стінах отримали освіту –
2 тис. 963
чоловіки! В активі школи 78 золотих та 49 срібних медалей. За роки роботи в школі пролунало 29-ть мільйонів дзвінків, проведено 9 мільйонів 786 тис. уроків .
Багато славних людей виросло в її
стінах. Наша школа дала місту – 5 директорів шкіл, депутатів міської ради,
лікарів, вчителів, спортсменів , бізнесменів та просто хороших людей. В кожному обласному центрі є наш випускник. Всіх
їх пам’ятає школа, для всіх в її великому серці є місце.
У її штурвала стояло 7 директорів:
Іващенко Варвара Федорівна, Левін Олександр Миколайович, Сютруков Валентин
Петрович, Сидаш Сергій Михайлович, Хлопко Федір Володимирович, Сузанська Ірина
Володимирівна, Коник Ольга Василівна і вже 3 роки школу очолює Селютіна
Олена Миколаївна, учитель математики за
освітою, «спеціаліст вищої категорії» .
Помічниками директора школи є заступник з
навчально-виховної роботи Ємельянова Ганна Володимирівна та заступник з
виховної роботи Валинщикова Світлана Володимирівна.
Ємельянова Ганна Володимирівна, 1958 року народження, освіта вища,
спеціальність за дипломом – учитель фізики та математики середньої школи; стаж
роботи - 36 років; стаж керівної роботи – 14,5 років; кваліфікаційна категорія
«спеціаліст вищої категорії».
Валинщикова Світлана Володимирівна, 1991 року народження, освіта вища,
спеціальність за дипломом – вчитель історії, вчитель початкових класів, вчитель
інформатики в початкових класах; стаж роботи - 1 рік, кваліфікаційна категорія «спеціаліст».
Школа – складний живий організм. Учень заходить до класу і не замислюється,
скільки людей працюють для цього. Щодня творчі, фізичні, духовні енергії
багатьох людей зливаються воєдино, щоб учень зайшов до класу. Нота кожного є
складовою загальної мелодії. І тоді вона починає звучати… А диригентська
паличка знаходиться у руках директора школи.
Важко переоцінити роль директора . Саме він комплектує команду, визначає
домінанти діяльності, будує імідж школи. Директор – обличчя, візитна картка
школи.
Та мабуть, у першу чергу, це людина
з великим серцем!!! Людина творча, креативна, надзвичайно відповідальна.
Директор
визначає вектор розвитку навчального закладу. Вищу мету. Місію. Мрію. Ту
захмарну далечінь, до якої заклад прагнутиме із року в рік
До слова про роботу школи в міжатестаційий період запрошується директор комунального закладу «Нікопольська
середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №21» Селютіна Олена Миколаївна.
Доповідь
директора
Доброго дня, шановні гості, колеги,
батьки, учні! Вітаю вас у нашій школі.
Дозвольте мені сьогодні ознайомити
Вас з основними аспектами діяльності школи та презентувати нашу роботу за останні три роки.
Готуючись до публічної презентації,
адміністрацією навчального закладу був проведений аналіз освітніх показників
роботи школи протягом трьох останніх років. З аналітичними цифровими
показниками Ви зможете ознайомитись на слайдах наших презентацій, а також на офіційному сайті школи.
Нікопольська
середня загальноосвітня школа I-III ступенів № 21 перебуває у комунальній
власності Нікопольської міської ради, підпорядковується відділу освіти, на
балансі якого і знаходиться. Функціонує школа на підставі нормативно-правової
документації відповідно до чинного законодавства.
Наша школа була побудована в 1953 році, в цьому ж
році вперше прийняла учнів та розпочала
свою роботу, 22 листопада 2005 року рішенням Нікопольської міської ради
№10-30/ІУ була перейменована в Комунальний заклад «Нікопольська середня
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 21».
Загальна площа будівлі школи складає
1847,4 м2. Її стан відповідає вимогам законодавства, забезпечено оптимальні умови для організації навчально-виховного
процесу, дозвілля та харчування учнів, створення належних
санітарно-гігієнічних, технічних, організаційних умов .
Заклад налічує 13 навчальних
кабінетів: 5 кабінетів школи I ступеню, 6 навчальних кабінетів, кабінет інформатики, кабінет французської мови, ігрова кімната, спальня, бібліотека, спортивна кімната, буфет.
У класах та кабінетах світлі тони стін та меблів. Кабінети мають сучасний
вигляд, забезпечені технічними засобами. За звітний період щорічно проводилися
поточні ремонти класних кімнат, коридорів школи, приміщення шкільної їдальні, а
також було вирішено ряд господарських проблем завдяки співпраці з батьківською
громадськістю, радою школи та її спонсорами :
·
Капітальний ремонт
спуску до їдальні;
·
Капітальний
ремонт санвузлів;
·
Реставрація
вікон (коридор другий поверх);
·
Замінено
лінелоеум у кабінетах № 4 та 11;
·
Поклейка на
стелю пластикових плит ( каб 12, 8 )
·
Придбано : 3
комп’ютера,
·
4 дошки
(кабінет 5, 9);
·
3 телевізори
(кабінет № 9, 5, 4)
·
Фотоапарат ;
·
Газонокосарку;
·
Костюми для
черлідерів; шаровари
·
Штучна ялинка;
За бюджетні кошти протягом трьох років придбано :
·
Конвектори для
опалення спортивного залу (3 штуки)
·
Зроблено ремонт
жіночого санвузла;
·
Відновлення
відмостки будівлі;
·
Заміна задвижок
розводки та труб теплопостачання
За впровадження проекту «Профілактика ВІЛ на робочих місцях» школа отримала
в подарунок сучасний фліпчарт.
Наш заклад увійшов до єдиної інформаційно-освітньої мережі області
«Україна. ІСУО інформаційна система управління освітою»: В програмі «Курс:
Школа» формуються електронні державні статистичні звіти. Починаючи з 2015 року
школа в онлайн-режимі здійснює передачу форм звірки педагогічних працівників та
таблиці обліку дітей.
З метою стимулювання цілеспрямованого, безперервного підвищення рівня
кваліфікації педагогічних працівників, їх методологічної культури,
особистісного професійного зростання, використання ними сучасних технологій
педагогічний колектив школи став учасником науково-педагогічного проекту “ЕЛЕКТРОННА
АТЕСТАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ”.
Одним із засобів реалізації інформаційних технологій у закладі є
створення діючого веб-сайту у мережі Інтернет
На нашому сайті розміщена загальна інформація про навчальний заклад,
висвітлюється інформація про події, які відбуваються , інформація для батьків,
корисні посилання тощо.
Для забезпечення інформаційної підтримки учнів та педагогів у закладі
функціонуює шкільна бібліотека, яка здійснюює культурно-просвітницьке та
систематизоване забезпечення навчально-виховного процесу і виховання
високоморальних особистостей.
Систематично та своєчасно надається бібліотечно-бібліографічна допомога.
Постійно проводяться Дні інформації, здійснюється пошук необхідної літератури
для позакласного читання. Організовуються тематичні виставки, які спонукають
читачів до перегляду новинок літератури, пропонують школярам ознайомитись із
книжковими фондами бібліотеки. За останній рік спостерігається тенденція до збільшення
бібліотечного фонду за рахунок надходжень нових підручників для учнів 4 та 7
класів, а також художньої літератури.
Завдяки спонсорській допомозі,
членів батьківської громадськості школа щорічно здійснює передплату на
періодичні видання, якими мають змогу користуватися всі учасники
навчально-виховного процесу.
Адміністрація школи здійснює безпосередню управлінську діяльність, а
саме: забезпечує добір і розстановку кадрів, здійснює внутрішній контроль за
виконанням планів роботи, надає допомогу учнівському колективу, організовує
роботу з батьками. Результати контролю висвітлюються, обговорюються на
педагогічних радах, нарадах при директорові та відображаються у наказах по
школі.
Вся обов’язкова ділова документація ведеться відповідно до вимог Типової інструкції
з діловодства у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм
власності державною мовою і зберігається у спеціально відведених місцях.
Щорічно у вересні на загальношкільних батьківських зборах директор школи
звітує перед педагогічною та батьківською громадськістю про підсумки роботи
закладу за звітний період, наголошуючи на питаннях, пов’язаних з якісним рівнем
організації навчально-виховного процесу, належними умовами для розвитку й
виховання учнів, особистим внеском у розвиток закладу.
Всього учасниками навчально – виховного процесу у 2016-2017 навчальному
році є 28 педагогів, 11 обслуговуючого персоналу, 1 медична сестра, 248 батьків,
303 учні.
За останні роки спостерігається тенденція збільшення мережі учнів. Так
серед учнів початкових класів за 6 років кількість дітей збільшилась на 40. Вперше
за останні роки у 2015-2016 навчальному році було відкрито два перших класи.
Серед учнів 5-9 класів також спостерігається тенденція до росту кількості
дітей. Так за шість років їх кількість збільшилась на 9 учнів. Загалом
кількість учнів 1-9 класів збільшилась на 16%. Але нажаль в 2016-2017 році не
було можливості відкрити 10 клас, але завдяки попередньому збільшенню мережі
класів, збережено штат працівників закладу.
Враховуючи потреби учнів, кадрові можливості, матеріальну базу школи,
перспективу здобуття подальшої освіти випускниками школи, в закладі створені
умови для вивчення іноземних мов з 1 по 11 класи. З 5-го класу учні вивчають другу іноземну мову
. Виділено додаткові години з 5 по
11 клас:
·
на українську мову (10-11 клас),
·
математику(5,7,8, 10,11 класи),
·
англійську мову (6, 8, 10,11 клас),
·
історію України (10 клас).
У школі є всі умови для використання у навчально-виховному процесі ІКТ
(комп’ютери, телевізори, ноутбуки, мультимедійні проектори).
Постійно удосконалюється забезпечення Інтернетом. Як і в кожному
навчальному закладі, в школі є доступ до
Інтернету. Продуктивно використовується інтернет у навчальній діяльності - учні
мають можливість проходити онлайн тестування з різних предметів, у тому числі і
підготовки до ЗНО, вчителі - демонструвати матеріал для широкого загалу,
активно використовувати на уроках та у позаурочній діяльності наявні електронні
засоби навчання, посібники, власноруч створені електронні розробки
(презентації, набори наочностей, відеофільми, звукові файли).
Все це дає змогу виховувати здібних та талановитих учнів, підтвердженням
цього є призові місця на різних етапах учнівських олімпіад та конкурсів.
Доброю традицією стало нагородження переможців олімпіад , творчих та
талановитих учнів цінними подарунками випускником школи Фісаком Андрієм
Петровичем.
УЧАСТЬ У ВИСТАВКОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
На базі нашої школи проводяться семінари різних рівнів. У 2016-2017
навчальному році проведено міський семінар для вчителів основ здоров’я за темою
«Здоров’язберігаюча, превентивна освіта як базова для розвитку, навчання й
виховання всебічної компетентності, адаптивності та активної життєвої позиції
учнів», 6 листопада 2014 року відділом освіти і науки Нікопольської міської
ради проводився науково-практичний семінар за участю представників Інституту
педагогіки Академії педагогічних наук України за темою «Концептуальні засади
розвитку загальної середньої освіти». Наша школа завершувала семінар та
презентувала досвід роботи з впровадження соціального партнерства. Учні школи
ознайомили учасників семінару із досвідом роботи школи щодо впровадження гри
"Сокіл" ("Джура").
Вчителі школи активно приймають участь у різноманітних фахових конкурсах,
підвищують рівень педагогічної майстерності за рахунок проходження предметних
та тематичних курсів підвищення кваліфікації, участі у вебінарах , міських та обласних
семінарах. Доброю традицією педагогічного колективу школи є
популяризація своїх напрацювань та їх публікації на методичному порталі
вчителів міста.
В міжатестаційний період педагогічний колектив школи двічі був
нагороджений дипломами за активну участь у Міжнародному форумі «Інноватика в
сучасній освіті».
ХАРЧУВАННЯ
З метою чіткої організації режиму дня, який відповідає віковим нормам
учнів, збереження здоров’я й попередження харчових та інфекційних захворювань,
у школі організовано гаряче та буфетне харчування учнів 1-11 класів. Ми намагаємося
створювати домашню затишну атмосферу під час смачних сніданків та обідів.
Завдяки режимному калорійному харчуванню діти набирають нових сил та здоров’я.
Всі учні 1-4 класів , а також учні пільгових категорій охоплені безкоштовним
гарячим харчуванням за бюджетні кошти. Учні 5-11 класів харчуються за
батьківські кошти. Сума обіду для учнів 1-4 класів складає 13 грн 3 коп., для
учнів 5-11 класів в середньому 9 гривень.
Успіхи школи це не мої особисті успіхи, а успіхи всіх учасників
навчально-виховного процесу, це успіхи нашого закладу.
Щиро вдячна всім за щоденну наполегливу працю, творчість і
винахідливість, за вклад кожного у виконання своїх обов’язків. Користуючись
нагодою хочу подякувати батькам та нашим спонсорам, всім тим, хто не був
байдужим до проблем школи. Все це заради наших дітей, бо діти – то є оцінка
нашого життя, його зміст і продовження. Ми повинні дати їм все найкраще,
виховати їх добрими, розумними і щасливими.
Тож будьмо завжди разом – школа, сім’я, громадськість. Надіюся в
подальшому на співпрацю. Всім нам зичу миру, добра, щоб діти зростали
толерантними, підготовленими до життєвих випробувань, всесторонньо розвинутими,
але, найголовніше, гарними людьми, здатними допомогати, розуміти, підтримувати.
Нехай всім щастить.
Ведуча. Чи хтось колись задумувався про те, як важко працювати заступнику
директора з навчально-виховної роботи? Адже від уміння завуча організувати
навчально-виховний процес у школі залежить якість функціонування закладу. Ємельянова Ганна
Володимирівна - справжній професіонал! Вона часто ділиться досвідом зі своїми
колегами.
Ганна
Володимирівна – це взірець у нашій школі для наслідування: мудра,
високоосвічена, сучасна, творча, справедлива, тактовна, старанна… Скільки
гарних слів можна сказати про цю жінку, яка десь знаходить час не лише для
повсякденної важкої відповідальної адміністративної роботи, а ще це вчитель
фізики, яка допомагає дітям із зацікавленістю вивчати такий складний, але
потрібний в теперішньому та майбутньому предмет.
Ганна Володимирівна
Доброго дня
всім присутнім!
Загальноосвітній
заклад на 100 % укомплектований
педагогічними кадрами. Станом на 13
березня 2017 року працюють в школі 24 основних педагогічних працівника і 4
сумісника: 86% педагогів мають повну
вищу освіту, 7 % - базову вищу освіту
(бакалавра) і 7 % - неповну вищу.
12
вчителів мають кваліфікаційну категорію
«спеціаліст вищої категорії», 5 – «спеціаліст першої категорії», 1 - «спеціаліст
другої категорії», 6 – «спеціаліст» і
4 вчителя без категорії, з них 3 навчаються у ВНЗ. Відсоток педагогічних працівників з
вищою та першою кваліфікаційною категорією становить 61 % від загальної кількості
вчителів.
За останні 5
років 9 вчителів підвищили свою кваліфікаційну категорію, 3 – отримали педагогічне звання.
Науково-методична
робота в школі організована згідно чинного законодавства.
Згідно перспективного та річного
плану роботи школи педагогічний колектив у 2015-2016 н.р. розпочав роботу
над науково-методичним проектом області
«Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства».
Проблемою над якою працює школа є «Формування соціально активної особистості
шляхом впровадження та активного використання партнерства в умовах сучасної
школи».
У школі діє 6 методичних
об’єднань, з них МО класних керівників та 5 предметних МО.
ШМО вчителів природничо-математичного циклу очолює Мараховська А.О..
Вчителі займають активну позицію:
приймають участь у міських і обласних семінарах, виступають з доповідями
на МО, залучають учнів до конкурсів різного рівня, є членами атестаційної
комісії І рівня, членами комісій Всеукраїнських учнівських олімпіад ІІ рівня.
Наслєдова Л.В.- член міської комісії у всеукраїнському конкурсі-захисті
науково-дослідницьких робіт учнів — членів Малої академії наук України у відділенні «Математика», член журі конкурсу «Учитель
року» в номінації «математика».
Методичне об’єднання
вчителів гуманітарного циклу налічує 5 осіб. Очолює його Цибульська В.В..
Вчителі традиційно проводять Дні рідної мови, конкурс знавців української мови ім. П. Яцика, конкурс
читців «З Україною в серці»,
Шевченківські свята, тижні права, Пушкінський бал тощо.
Методичне
об’єднання вчителів естетично-художнього циклу під керівництвом Ізюмцевої Л.В.
організовує виставки малюнків, поробок учнів, проводить спортивні конкурси,
свята. Вчителі вважають, що кожна дитина має талант, потрібно тільки його
розкрити.
Мовний табір, фестиваль казок, метод проектів, участь учнів у Всеукраїнській грі з англійської мови
“ Puzzle”,
у Всеукраїнському конкурсі Гринвіч, перемога учнів у ІІ турі Всеукраїнських учнівських олімпіад з англійської та французької мов – це
частина справ, якими займаються вчителі іноземних мов, під керівництвом
Вишневецької О.А..
ШМО вчителів початкових класів
очолює Чуприна К.Г.. До складу МО входять 8 учителів. Учителі початкової школи
виступають з доповідями на засіданнях шкільного, міського МО, приймають участь
у семінарах, фестивалях. З 2016 року вчителі Чуприна К.Г. та Бокій Н.В. долучилися до проекту «Unicef»
“Вчимося жити разом”. Гуторова І.В. є координатором Міжнародного інтерактивного
природничого конкурсу «КОЛОСОК».
Медведєва Н.О.
приймаючи активну участь у фестивалі «Добро врятує світ» у 2015 році
відмічена дипломом.
Грамоту за участь у методичному конкурсі
«Творчий вчитель – творчі діти» отримали Чуприна К.Г. і Медведєва Н.О..
Цього року вчитель початкових
класів Пєскова І.В. взяла участь у
міському конкурсі «Учитель року 2016» в номінації «початкова школа» і зайняла
почесне ІІІ місце.
Основне завдання школи –
підготувати дитину до самостійного життя, давши йому для цього необхідні
вміння, навички, виховавши певні звички. Але чи може кожен професійно
підготовлений педагог, просто доросла відповідальна людина спокійно ставитися
до прогресуючого погіршення здоров'я своїх вихованців? Ні. Тому вчителі 1-4
класів школи розпочали роботу над
проектом «Здоров’язберігаючі технології в початковій школі».
ФІЛЬМ
Педагоги школи діляться досвідом
своєї роботи з колегами області та міста шляхом
розміщення розробок на шкільному
сайті та на сайті Методична скарбничка ( в 2016 р. розміщено 28 методичних
матеріалів, в 2017 р.- 9).
Протягом атестаційного періоду в предметному журналі
«Вивчаємо українську мову і літературу»,
видавничої групи «Основа», опубліковано
урок Кальниш Н.Ф. «Очима совісті
й добра. Б.Олійник». Були презентовані на обласній ярмарці «Здобутки освітян Дніпропетровщини - 2014» і розміщені в обласному каталозі методичні збірки «Методичні рекомендації
щодо методики викладання комбінаторики і елементів стохастики в курсі старшої
школи» (вчитель Наслєдова Л.В.) та «Методичні рекомендації
щодо проведення сучасного уроку математики в початковій школі» (вчитель Чуприна
К.Г.).
Свої наробки представили на ІІ Всеукраїнській науково-практичній
конференції 2016 р. «Філософія, теорія та практика випереджаючої освіти для
сталого розвитку» Гуторова І.В. («Види здоров'язберігаючих
педагогічних технологій і особливості методики проведення») та Ізюмцева
Л.В.(«Шкільне самоврядування – це одна з початкових ступенів в
активно-соціальні відношення світу
дорослих»)
Усе більше
педагогів володіють навичками роботи з комп`ютерною технікою.
На шкільному сайті в блогах
розміщують цікаві матеріали 13 вчителів: Пескова І.В.,
Івасенко І.О., Селютіна О.М., Зуєва І.Є., Вишневецька О.А., Гуторова І.В.,
Наслєдова Л.В., Бокій Н.В., Спірічева Є.В., Кононенко Н.Ю., Кальниш Н.Ф., Мараховська
А.О.. А директор школи Селютіна О.М. взяла участь у конкурсі блогів і
виборола І місце в міському турі та ІІІ
місце в обласному турі в номінації «керівники закладів освіти».
Протягом свого існування школа зростила багатьох молодих спеціалістів,
які вже є досвідченими педагогами і
мають досягнення на освітянській ниві.
Сьогодні поряд із досвідченими вчителями в школі працюють 4 молодих
спеціалістів: Кононенко Н.Ю., Валинщикова С.В.,
Проскура О.К., Медведєва А.С. За кожним молодим педагогом закріплюються
наставники (фото молодий учитель-наставник),
робота яких спрямована на надання
допомоги у розв’язанні першочергових навчально-методичних проблем. Незважаючи
на незначний педагогічний досвід молоді спеціалісти на сьогодні мають також
вагомі результати своєї діяльності. Вчитель української мови та літератури
Кононенко Н.Ю підготовила призера
Конкурсу імені П.Яцика (ІІІ місце ) та підготовила роботу до збірника наукових праць вчителів та
учнів «Крок у науку», вчитель історії Валинщикова С.В. підготувала переможця І
етапу конкурсу-захисту наукових робіт з історії (відділення історія, секція
історія України) дніпропетровського територіального відділу МАН України,
вчитель інформатики Проскура О.К. підготувала учасників Міжнародного конкурсу з інформатики «Бобер» і готує до
конкурсу шкільний сайт, вихователь ГПД Медведєва А.С. посіла третє місце у міському конкурсі на кращу розробку виховної години на тему «Україна - це ти» .
Шлях до вершини
власного успіху кожна дитина готова пройти за умови, якщо педагоги й батьки
віритимуть у її сили, підтримуватимуть її та любитимуть. У школі створені всі
умови, щоб почути, побачити кожну дитину, кожного учня, дати йому можливість
реалізувати себе у тій сфері, де він відчуває себе впевнено й комфортно. З цією
метою в школі розроблена й втілена в життя програма роботи з обдарованими
дітьми «Творча особистість».
У школі створено банк даних «Обдаровані
діти», який на сьогоднішній день налічує 47 учнів,
що становить 16 % всіх учнів.
Учні школи беруть участь у різних міських та
обласних, Всеукраїнських та Міжнародних конкурсах. В 2012-2013 н.р. 32 учня взяли участь у
конкурсах «Мультитест» і «Юний зоолог». В 2013-2014 н.р. кількість
учасників зросла до 56 , учні взяли
участь у конкурсах «Альбус 2014», «Белый
медвежонок», «Левеня», «Капітошка». В 2014-2015 н.р. в конкурсах «Белый
медвежонок», «Капітошка», Патріот-2015
кількість учасників становила 30.
В 2015-2016
н.р. 121 учень взяв участь у конкурсах. З них у конкурсі методичного порталу
«Ми – Патріоти України» отримали ІІ місце – 4 учня, ІІІ місце – 7 учнів.
У
Всеукраїнській грі з англійської мови «Puzzle» 1 учениця отримала Диплом за
ІІІ місце (регіон). Добрий результат отримали
10 учнів у Всеукраїнському
конкурсі «Левеня». У Міжнародній природознавчій
грі «ГЕЛІАНТУС» отримали Грамоту з географії 1 учень, грамоту з фізики -1, Диплом ІІІ ступеня – 2учня.
12 учнів
одержали «Відмінний результат» у Всеукраїнському конкурсі «КЕНГУРУ» .У конкурсі
«КОЛОСОК – ОСІННІЙ - 2015» отримали диплом «Золотий колосок» - 8 учнів, «Срібний
колосок» - 2 учня. За участь у конкурсі
«Енергозбереження в школі-2016»
Національна металургійна академія України нагородила грамотами 8 учнів.
У цьому
навчальному році команда школи у кількості 35 учнів брала участь у
Всеукраїнському природничому інтерактивному конкурсі «Осінній колосок 2016» і, як результат, 32 диплома «Золотий колосок», «Срібний колосок» - 3 диплома. У Міжнародному конкурсі «Бобер» команда школи у кількості 28 учнів брала
участь, з них 11 учнів отримали диплом за «Відмінний результат» і 12 – за «Добрий результат» . У Міжнародній природознавчій грі «ГЕЛІАНТУС» взяли участь 8 учнів, у
конкурсі Патріот 2017 взяли участь 22 учня. Але, на жаль, результатів ще немає.
Учні
школи є учасниками І-ІІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад,.
Адміністрація школи веде постійний моніторинг результативності участі учнів
школи в предметних олімпіадах. За останні роки кількість призерів ІІ етапу
олімпіад зросла. Майже з усіх предметів
є призові місця: І місць – 4, ІІ – 5, ІІІ -14. У цьому році учениця 8 класу
Малинюк С. зайняла І місце з французької мови ( вч. Івасенко І.О.), ученик 4
класу Бондаренко В. зайняв ІІІ місце з математики (вч. Медведєва Н.О.), учениця
5 класу Тишкіна В. виборола ІІІ місце у
міському турі конкурсу імені П.Яцика (вч. Кононенко Н.Ю.). У рейтингу команд
наша школа серед 26 шкіл міста посідає 10-11 місця.
Цього навчального року учениця 11 класу Цибульська А. взяла
участь у всеукраїнському конкурсі-захисті
науково-дослідницьких робіт учнів — членів Малої академії наук України у відділенні «Історія»(секція «Історія України») і зайняла
І місце у міському турі та приймала
участь в обласному турі захисту робіт та посіла 4 місце (керівник Валинщикова С.В.),
а у
відділенні «Екологія та аграрні науки»( секція « Сучасні біотехнології»)
– зайняла ІІІ місце у міському турі і
ІІІ місце в обласному турі.
З ІІ семестру 2016-2017н.р. у школі працює
наукове товариство учнів «Евріка», члени якого є
слухачами Дніпропетровського відділення МАН України.
Для отримання базової та повної
загальної середньої освіти учні мають все необхідне: обладнані кабінети,
підручники, наочні посібники, кваліфікованих педагогів.
Для учнів початкової школи працює
група продовженого дня. Вихователь слідкує за виконанням учнями домашніх
завдань, надає індивідуальну допомогу тим, хто цього потребує.
У навчальному закладі створені достатньо комфортні умови, які забезпечують
принцип наступності у дошкільній і початковій освіті. Щоб із перших днів
перебування в школі дитина безболісно адаптувалася до нової соціальної ролі,
ведеться кропітка робота з батьками, вихованцями. З цією метою в школі діє Школа майбутнього першокласника,
проводяться індивідуальні бесіди, консультації.
Для
учнів, які за станом здоров’я не можуть відвідувати
школу організоване індивідуальне навчання.
Моніторингові
дослідження успішності учнів 2-11 класів свідчать про те, що якість навчання
учнів школи є стабільною. Позитивним є
те, що кількість учнів, які мають високий та достатній рівень
навчальних досягнень є стабільною а %
учнів, які мають середній і початковий рівень знань знизився на 7%.
Моніторинг результатів державної підсумкової атестації в 4 класах
демонструє стабільну позитивну динаміку. Розбіжність між результатами ДПА та річного оцінювання за 3 роки складає
0-3%.
Аналіз рівнів
навчальних досягнень учнів 9-х
класів за результатами
державної підсумкової атестації свідчить, що якість знань з російської мови, біології,
математики учнів зростає.
На виконання Концепції впровадження профільного навчання у
старшій школі запроваджено профільне навчання.
Останні роки у відповідності з потребами учнів та можливостями навчального
закладу всі учні старшої школи навчалися за
технологічним профілем, який проводиться на
базі МЦТН і ТТ.
У школі забезпечується інформування школярів
8-9 класів про профілі навчання, про мережу професійно-технічних, вищих
навчальних закладів, напрями навчання у них.
За останні
три роки зі школи випущено 81учень 9 класів та 58 учнів 11 класів.
Всі випускники
9-х класів продовжили навчання для здобуття повної загальної середньої освіти.
3 випускника старшої школи були нагороджені
золотою медаллю «За високі успіхи в навчанні» та 1 – срібною медаллю « За
успіхи в навчанні», 86 учнів 2-8 і 10
класів отримали Похвальні листи за
успіхи в навчанні, 13 учнів випускних класів нагороджені
грамотами за особливі успіхи у
вивченні окремих предметів.
Продовжують навчання у
вузах ІІІ-ІV рівня акредитації - 18 , у вузах І -ІІ рівня акредитації 16, у професійних ліціях(училищах) - 20,
виїхали за кордон – 4 випускників.
Отже,
тільки спільними зусиллями, всі разом ми зможемо створити щасливе сьогодення і
майбутнє наших дітей!
Бажаю своїй школі і надалі процвітання, творчості, натхнення, бо школа
була і є «храмом наук, світла і добра».
Ведуча . До вашої уваги пропонується виступ
танцювального колективу 7 класу «Мы маленькие дети»
Ведуча. Жодна з професій не зрівняється з професію вчителя. Подумайте самі: хто,
як не вчитель, ніколи не прощається з дитинством? Хто, як не вчитель, щодня,
щохвилини причетний до найбільшого дива – виховання людини? Хто, як не вчитель,
ніби квіти, вирощує і плекає таланти і здібності дітей, надихає на красиві
вчинки, веде в прекрасну країну знань і мрій, готує дітей до самостійного
життя?...
У нашій школі
головним вихователем є Валинщикова Світлана Володимирівна. Це вчитель, яка
своїм творчим горінням запалює навколо себе і дітей, і батьків, і колег,
спонукає до нових злетів.
Світлана
Володимиріна
Сьогодні в умовах величезних змін у
соціальному, економічному та політичному житті України постала проблема
радикальної перебудови у сфері виховання, мета якої формувати всебічно й гармонійно
розвинену, творчу та активну людину.
Можна сказати, що в нашій школі склалася індивідуальна
виховна система, яка виникла в процесі інтеграції основних компонентів
виховання, що сприяє духовному розвитку і саморозвитку особистості, створенню своєрідного
духу школи.
Мета виховної роботи нашої школи: формування в учнів особистісних ознак громадян
української держави, розвиненої духовності, фізичної досконалості, моральності,
художньо – естетичної, трудової та екологічної культури, набуття учнями
соціального досвіду, успадкування духовних надбань нашого народу, досягнення
високої культури міжнаціональних взаємин, формування здорового способу життя,
сприяння творчому розвитку особистості.
Виховна
робота охоплює усі напрямки діяльності:
Моральний
Військово-патріотичний
Правовий
Художньо-естетичний
Екологічний
Національний
Громадянський
Трудовий
Краєзнавчий
Превентивний
Сімейно-родинний
Школа є другою домівкою для дітей, в якій добре, комфортно і цікаво кожній дитині.
На основі співпраці трьох складових: «вчителі –
учні – батьки» у закладі організовано демократичний уклад життєдіяльності,
направлений на формування життєвих компетенцій майбутньої особистості.
Колектив педагогів постійно перебуває у творчому
пошуку засобів і форм педагогічної підтримки процесу розвитку і саморозвитку особистості, її
самопізнання і самовизначення. Реалізацію цих завдань забезпечує шкільне
методичне об'єднання класних керівників, яке налічує 12 чоловік.
Значну увагу класні керівники приділяють
створенню та впровадженню шкільних проектів «Школа соціального партнерства»,
«За здоровий спосіб життя», «Шляхами козацької слави».
Проект «Школа соціального партнерства»
впроваджується та реалізується з 2013 року і ми вже мамо позитивний досвід з даної проблеми – у
педагогів з'явилась свобода для творчості у професійній діяльності; є
можливість вибору профільного і до профільного навчання в учнів; усвідомлення
частиною батьків необхідності в педагогічній підтримці особистісних можливостей
дитини.
Встановлено постійні персональні контакти з
представниками підприємств міста та місцевого самоврядування. Тривалий час
школа співпрацює з сервісним центром «Канрит», з ЧП
"Рекламно-полиграфический центр "Січ", Інтерпайп Ніко Тьюб та
депутатами Нікопольської міської ради. Так за спільну участь в акції «Чисте
подвір’я з інтерпайпом» школа була відмічена подякою та отримала допомогу у
вигляді будівельних матеріалів.
Одним із напрямків проекту є співпраця з
навчальними закладами міста, закладами культури (БДТ, МЦТН і ТТ, НКДЦ,
екоцентр), міським центром зайнятості,
військовою частиною, місцевими ЗМІ, козаками, спілкою «Воїнів-Афганців»,
спілкою «Ліквідаторів Чорнобильської катастрофи», радою ветеранів.
Так традиційними для нас є проведення ярмарок,
національних свят, Дня мікрорайону, акцій з благоустрою міста із запрошенням
депутатів міської ради та представників підприємств, жителів мікрорайону.
Залучено представників підприємств до заходів з
профорієнтації, деякі з них виступають в якості спонсорів певних заходів,
організовуються дискусії , круглі столи з проблем профорієнтації, відбувається
активне залучення представників органів місцевого самоврядування в процес
консультування учнів з питань професійної орієнтації та кар’єрного зростання.
Національно-патріотичне виховання
Особливе місце в виховній роботі школи має
національно-патріотичне виховання, адже сьогодні Українська держава та її
громадяни стають безпосередніми учасниками процесів, які мають надзвичайно
велике значення для подальшого визначення, першою чергою, своєї долі, долі своїх
сусідів, подальшого світового порядку на планеті.
В школі розроблено програму патріотичного
виховання, сформовано план заходів. В рамках програми проходять виховні години,
уроки мужності та патріотизму, свята до усіх значимих історичних подій.
Співпраця з козацькими організаціями міста дала
змогу нашій школі стати першою, серед шкіл міста, в запроваджені гри «Сокіл»
(Джура), різні етапи якої проводяться протягом всього року. Восени та навесні
діти з задоволенням беруть участь в виїзних змаганнях, є учасниками міських
виїзних змагань, що дає змогу показати знання з історії козацтва, української
культури, інтелектуальні можливості, проявити винахідливість, вправність та
фізичні здібності. Рій школи «Борисфен» є не одна розовим переможцем міських та
учасником обласних змагань.
Щороку у лютому місяці в школі проводиться
місячник патріотичного виховання.
Протягом якого відбуваються наступні заходи:
лінійки Пам'яті, виховні години, години пам'яті та мужності; акції милосердя,
благодійно-патріотичній акції, випускаються тематичні газети. Навчальний заклад
нагороджено грамотою від команди волонтерів «Ветерани Афганської війни»,
«Об'єднання 7й легіон» за вагомий особистий внесок, за активну громадську
позицію в підтримці збройних сил України.
Серед учнів школи створено та діє волонтерський
загін «МІГ-молодь і герой», який регулярно організовує та проводить тематичні
концерти, акції на допомогу воїнам АТО «Паперовий бум», «Україна – єдина
країна», «Герої живуть поруч», «Посилка солдату», надає посильну допомогу ветеранам
Великої Вітчизняної Війни, організовує
зустрічі учнів з учасниками АТО, волонтерами.
Щороку волонтерський шкільний загін приймає
участь у заходах до Міжнародного дня волонтерів. У 2016 році школа нагороджена
грамотою Нікопольського міського голови за 3 місце у конкурсі «Від серця до
серця» з нагоди 30-річчя Міжнародного дня волонтерів
Традиційними формами роботи для наших учнів є
конкурсно-спортивні програми «Ну-мо хлопці!» із запрошенням військової частини,
фестиваль «Маю право бути українцем», посвята в козачата із запрошенням
справжніх козаків, фестиваль проектів «Мій Шевченко».
Щороку проводяться заходи до Дня рідної мови, дня
Гідності і свободи, Дня вшанування небесної сотні, Дня української писемності.
Виховні заходи, що проводяться в школі
різноманітні, відповідають віковим особливостям учнів, сприяють розвитку
творчих здібностей та ініціативності школярів.
Ось вже 17 років працює шкільна республіка
«РАССВЕТ» (Республіка Активних Сміливих Самостійних Веселих Талановитих). Наше
самоврядування є формою роботи з учнівським колективом, яка дає змогу
розвивати власні здібності, вирішувати
непрості задачі. Під патронатом президента шкільною республіки реалізовані в
життя проекти «Битва хорів», «Танцюють всі», «Казкова принцеса», «Радуга
талантів», які направлені на виявлення та розвиток творчих дітей. Ідеї
проведення таких проектів народжуються на засіданнях шкільного парламенту та
розробляється міністерством культури і науки.
Учні школи були активними учасниками міських,
обласних та Всеукраїнських конкурсів, за що відзначені подяками, грамотами,
дипломами. Важко перерахувати всі нагороди наших дітей, ми пишаємося кожною
перемогою. Знайомтеся наші найвищі досягнення за останній час.
2015
Рій «Борисфен», в конкурсі «Впоряд»
Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») – I
місце
Бошота Анастасія за 1 місце у конкурсі власних
віршів«Нікополь у полум’ї війни»
Команда школи за ІІІ місце в міському конкурсі
«Сміливі, сильні, мужні»
Команда школи нагороджена грамотою за І місце в
конкурсі фотографії міського фестивалю «Молодь обирає здоров’я»
В ІІІ відкритому міському художньо-літературному
конкурсі «Край п’яти січей» Бобошко Микита нагороджений дипломом Відзнака журі
«За поетичну образність » у номінації «Література», 15
2016
Єнчева
Анастасія за 2 місце в міському етапі Всеукраїнського дитячого творчого
конкурсу «Молоде покоління за безпеку дорожнього руху»
Антохін Антон нагороджений грамотою національною
металургійною академією України за
активну участь в конкурсі «Енергозбереження в школі 2016»
Селютіна Дар'я
– ІІ місце в номінації «Ялинка із природного матеріалу» в міському
екологічному конкурсі «Замість ялинки – зимовий букет»
Команда
школи у міських змаганнях з черлідінгу – грамота за активну участь
Грамотою відділу освіти і науки за активну участь
у міському конкурсі екологічної творчості нагороджено колектив школи
Команда школи нагороджена грамотою за ІІІ місце у
міському етапі XXII – го Всеукраїнського фестивалю Дружин юних пожежних
Команда школи за І місце в конкурсі агітбригад
міського фестивалю «Молодь обирає здоров’я»
Цибульська Анастасія у IV Відкритому міському
художньо-літературному конкурсі «Край п’яти січей» нагороджена дипломом «За
вдале поєднання минулого та сьогодення» у номінації «Література»
Команда школи нагороджена подякою директором
департаменту освіти і науки облдержадміністрації за участь у конкурсі
«Енергозбереження у школі»
Творчий колектив 5 –ого класу за активну участь у
міському конкурсі екологічної творчості
Хореографічний колектив КЗ «НСЗШ № 21» в міському огляді-конкурсі
дитячої творчості «Біла Ворона» - за перемогу в номінації «Східний танець»
Горобченко Віталій, Цибульська Анастасія за
активну участь в міському конкурсі проектів «Чорнобиль – найбільша техногенна
катастрофа XX століття»
Подяка міського голови учням 3-ого класу та
класному керівнику Бокій Н.В.за участь у 1-ому міському фестивалі щедрівок
«Щедрий вечір»
Власюк
Кузьма нагороджений грамотою за І місце в номінації «подарунок другу» в
міському екологічному конкурсі «Замість ялинки – зимовий букет»
Отже, всі зусилля вчителів школи покладені на те,
щоб забезпечити позитивну динаміку дій на основі інноваційних підходів для
виховання відповідальної, життєво-компетентної, морально-гармонійної,
фізично-здорової особистості, яка здатна до саморозвитку, долати життєві
труднощі. Виявлення здібностей учнів
та їх особливостей за допомогою творчої ініціативи вчителя. Прагнути до успіху,
позитивної мотивації до життєтворчості, активної громадянської позиції.
.

Немає коментарів:
Дописати коментар